Пощенска
банка стартира най-нова услуга за онлайн видео консултации за жилищно
финансиране. На база на това, че 51.2% от българите използват интернет,
като 72% от тях са активни потребители на платформи за обмен на видео
съдържание, от банката са решили да спестят на клиентите си ценно време в
трафика на големите градове и да им осигурят професионална
индивидуална консултация за жилищно финансиране по интернет.
„Чрез новия онлайн
видео канал ще предоставяме високо професионални консултации по всички
въпроси, свързани с жилищно и ипотечното кредитиране. Голямото
предимство за нашите клиенти е лесният достъп до услугата и то в удобно
за тях време и място. Огромна част от активното население е онлайн и
предпочита да се информира от мрежата. Тези хора вече няма да бъде нужно
да посещават клон, за да получат експертен съвет или съдействие за
жилищно финансиране”, коментира Румен Радушев, началник управление
„Жилищно кредитиране“ в Пощенска банка.
За реализиране на
видео консултациите за жилищно кредитиране е създаден специален Skype
профил. По време на видео връзката с Пощенска банка клиентите ще могат в
реално време да водят разговор със специализиран експерт „Жилищно
кредитиране“, да му зададат своите въпроси, дори да разгледат на екран
необходимите документи. Също така те ще могат да получат по електронен
път своята оферта за нов кредит, примерен погасителен план,
преддоговорна информация и други материали.
darikfinance.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар