Първият банков филиал на бъдещето отваря врати в София. Разположен в
Бизнес парк София, той съчетава голям брой иновативни решения, които
имат за цел да направят посещението в банковия филиал на УниКредит
Булбанк приятно преживяване за клиентите на най-голямата банка.
Проектът „Банков филиал на бъдещето“ е сред най-приоритетните проекти
за региона на Централна и Източна Европа за УниКредит, а България беше
избрана за пилотна страна, в която беше изграден първият филиал.
За създаването на цялостната концепция на „Банковият филиал на
бъдещето“ УниКредит си е сътрудничила със специализираната компания за
създаване на клиентско преживяване i-am associates, работила за много от
най-известните световни брандове.
Цветанка Минчева, зам.-директор Банкиране на дребно на УниКредит
Булбанк, разказа накратко всички стъпки, които клиентите преминават при
тяхното посещение в обновения филиал и нововъведения, които го отличават
от стандартните банкови клонове.
„Обърнали сме внимание на всяка една от стъпките, които клиентите
преминават при взаимодействието си с нас: привличане на вниманието
отвън, влизане във филиала, ориентация, изчакване, взаимодействие с
банката и изпращане. На всяка от стъпките отговаря различна зона от нашия филиал, създадена
така че да прави посещението възможно най-приятно. За да постигнем това,
сме комбинирали ефекта от над 20 различни проекта и инициативи във
всички области на банката, чийто ефект повлиява на клиентите както на
рационално така и на емоционално ниво.“, обясни Цветанка Минчева.
Няма коментари:
Публикуване на коментар