22 юни 2009

Пощенска банка въведе отсрочка в изплащането на ипотеки

Пощенска банка въвежда нов пакет от мерки в подкрепа на бизнеса и домакинствата. Третият поред пакет от мерки, който е част от цялостната програма на Пощенска банка в подкрепа на бизнеса и общeството, влиза в сила от 22 юни 2009 г. Мерките, насочени към бизнеса, предвиждат, на първо място, оптимизация на банковите разходи и опростяване на процедурите при използване на банкови услуги. Новият пакет услуги ”Динамика +” дава възможност на малките предприятия да управляват по-ефективно финансовите си ресурси. Създава се първият в България специализиран отдел за транзакционно банкиране. Новото звено, което е част от управление „Корпоративно банкиране”, ще се занимава приоритетно с плащания, управление на парични потоци, търговско финансиране и факторинг (вътрешен и международен). Освен това през летния период големите и средни корпоративни клиенти на Пощенска банка ще могат да се възползват и от преференциални условия по разплащателни сметки и интернет банкиране. В подкрепа на домакинства Пощенска банка предлага нова услуга - „Защита на плащанията”, насочена към клиентите на банката с потребителски кредити. Целта на тази програма е да осигури по-голяма финансова сигурност на клиентите. Услугата дава възможност за по-лесно изплащане на задълженията в случай на възникнали непридвидени обстоятелства . „Защита на плащанията” ще се предлага от началото на юли 2009 г. при подаване на искане за нов потребителски заем или като допълнение на вече отпуснат заем. Друга новост е възможността за клиентите с ипотечни кредити към банката да отложат плащането на една месечна вноска по кредита. Тази опция е валидна за периода от месец юли до месец септември 2009 г. Предлага се и международна дебитна карта MasterCard Standard, която е в пакет с разплащателна сметка без такси за обслужване и извършени плащания. Това предложение е в сила до края на месец септември тази година. „Световната финансова и икономическа криза ни принуди да преосмислим стратегическите си приоритети, за да отговорим на новите предизвикателства, пред които сме изправени. Сега нашата най-важна задача е да бъдем опора на клиентите си и да им помагаме да преодолеят по-лесно трудностите, които срещат”, заяви Антъни Хасиотис, главен изпълнителен директор на Пощенска банка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Място и за Вашата реклама

eXTReMe Tracker

PageRank Checking Icon
Google+